سازهای بادیQIMEI

سازدهنی QIMEI 1248

کیومی 1248

 

این سازدهنی کروماتیک یک ساز میان رده با کیفیت بسیار بالا است.این ساز به علت کیفیت بالای آن یک انتخاب مناسب برای افراد حرفه ای است.این ساز 12 سوراخ دارد و کوک آن در گام دو قرار دارد.بدنه ی این ساز از جنس استیل با آلیاژ نقره و کائوچو ساخنه شده است. همراه با یک جعبه و دستمال برای تمیز نگه داشتن آن و مناسب برای علاقه مندان سازدهنی است.

 

افراد غیرآماتور که سال‌ها به صورت حرفه‌ای کار نواختن با سازدهنی را دنبال کرده‌اند ساز دهنی Qimi 1248 بهترین انتخاب برای آنان است.نوع ساختار،‌ شکل ظاهری و نت‌هایی که در این ساز دهنی به کار گرفته شده‌اند آن را منحصر به‌فرد و فوق العاده جلوه می‌دهند که با نمونه‌های مشابه کاملاً متفاوت است.

 

 

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این ساز گستره صوتی آن است که این گستره سه اکتاو است و کلید دو یا ماژور C به دلیل ساختار ساده‌ای که دارد به راحتی در خاطر نوازنده خواهد ماند، همین امر سبب محبوبیت آن در بین نوازندگان این ساز شده است.نت‌ها در این ساز دهنی به وسیله دکمه‌ای که در کنار آن قرار دارد تنظیم می‌شود این دکمه را در اصطلاح اسلاید می‌گویند.فشار این دکمه باعث جابه‌جایی یک قطعه کوچک کشویی در داخل ساز خواهد شد که مسیر هوا را تغییر داده و بعد از رها کردن دکمه قطعه به کمک فنری که در کنار آن تعبیه شده است‌ دوباره به جای اولیه خود باز خواهد گشت.

دکمه بازگشت به بالا