گیتارRODRIGUEZ

گیتار-RODRIGUEZ D

گیتار- D

 

چیزی که این گیتار را خاص می کند: زیبایی ساخت اسپانیایی با طنین گرم و زیبا و همچنین برجستگی زیاد، این مدل D برای یک مدل اقتصادی ارزشی جدی است. رویه از سدر جامد کانادایی و پشت و کناره‌های آن از چوب رز هندی لمینت شده با شکل زیبایی تشکیل شده است که رنگی متعادل و دوست‌داشتنی را با قیمتی مقرون به صرفه ایجاد می‌کند. گردن سدر هندوراس در طول صفحه انگشتی آبنوس احساس خوبی دارد و شما را مجبور می کند ساعت ها به راحتی بازی کنید. با تنظیم حرفه ای از Cream City Music، این قطعه آماده پخش خواهد شد.

 

گیتار-RODRIGUEZ Dبرترین برند دست ساز گیتار
گیتار-RODRIGUEZ D

 

یقه سرو هندوراس با تخته چوبی آبنوس و پاشنه اسپانیایی. فرها مقداری فرسودگی سبک نشان می دهند، اما هنوز مقدار زیادی زندگی در آنها باقی مانده است. عرض مهره 2 اینچ با طول مقیاس 25.6 اینچ است. سر استوک شکاف دار دارای روکش چوب رز هندی با آرم طلایی MR و تیونرهای سه طرفه با روکش طلا با دکمه های عاج است.

 

گیتار-RODRIGUEZ Dگیتار های دست ساز مانویِل رودریگز ساخت اسپانیا یکی از برترین برند های پیانو های دست ساز
گیتار-RODRIGUEZ D

 پشت و کناره‌های چوب رز هندی دولایه‌دار با رویه سدر کانادایی جامد فن‌دار با روکش طبیعی. روزت چند چوبی بسیار تزئین شده و پل رز وود هندی. عرض بوت بالا 11 1/2 اینچ با عمق 3 3/4 اینچ، عرض کشتی پایین 14 1/2 اینچ در عرض با عمق 4 اینچ است.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا