گیتارRAIMUNDO

گیتار RAIMUNDO 128C

گیتار-128C

 

این مدل ارزان‌ترین گیتار کلاسیک در سری پروفسور ریموندو است. سری پروفسور به طور خاص برای نوازندگان خوش ذوقی طراحی شده که به دنبال یک گیتار کلاسیک اسپانیایی متوسط به بالا می‌گردند. تمام گیتارهای ریموندو در اسپانیا به شیوه‌ی کاملا دست‌ساز و بر طبق اصول سنتی اسپانیایی ساخته می‌شوند. بنا بر این شما می‌توانید از مدل 128 نیز لهجه‌ی صدا، کیفیت ساخت و توجه به جزئیات خاص یک گیتار اصیل اسپانیایی را انتظار داشته باشید.

 

RAIMUNDO 128Cریموندو سری 128C
RAIMUNDO 128C

در ساخت صفحه‌ی رویی این گیتار چوب مرغوب سدر قرمز یکپارچه بکار رفته که به دلیل صدای گرم، گرد و تیره، نزد نوازندگان کلاسیک بسیار محبوب است. پشت و کناره‌های گیتار از جنس رزوود ساخته شده که به دلیل تراکم بالا، رزونانس خوب و ظاهر بسیار زیبا در گیتار های اسپانیایی حساب میشود.

 

گیتار RAIMUNDO 128C
گیتار RAIMUNDO 128C

دسته‌ی گیتار 128 همانند گیتارهای گران قیمت‌تر سری کنسرتو از جنس چوب سدر امریکایی ساخته شده که در عین استحکام و دوام بسیار بالا از وزنی متعادل برخوردار است. بر روی این دسته یک صفحه‌ی انگشت‌گذاری لوکس از جنس چوب آبنوس قرار دارد. ماشین هدهای طلایی با کیفیت نیز علاوه بر ظاهر زیبا ثبات خوب کوک گیتار را تضمین می‌کنند. اگر از نوازندگان علاقه‌مند و پیگیر گیتار کلاسیک هستید و به دنبال یک گیتار مناسب و با کیفیت می‌گردید، مدل 128 ریموندو می‌تواند با کیفیت و لهجه‌ی خاص گیتارهای اسپانیایی، ظاهر زیبا و قیمت منصفانه شما را کاملا خشنود کند.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا