ویولن و دیگر سازهای زهیSTRUNAL

ویولن-STRUNAL 337W

ویولن- 337W

ویولن آکوستیک اشترونال مدل 337W، بالاترین مدل در سری ویولن‌های دست‌ساز کنسرتی این برند محسوب می‌شود. مدل 337W بر اساس طرح جوزف گوارنریوس، استاد ویولن‌ساز مشهور ایتالیایی ساخته شده است.

 

STRUNAL 337Wویولن اشترونال
STRUNAL 337W

 

اشترونال در ویولن‌های دست‌ساز خود از مرغوب‌ترین چوب‌های موجود بهره می‌برد. صفحه رویی این مدل از مرغوب‌ترین چوب صنوبر ساخته شده است که با بافت یکنواخت و متراکم خود بر صدای ساز خواهد افزود. پشت، کناره‌ها و دسته نیز ازمرغوب‌ترین جنس هستند. تمام چوب‌های به کار رفته در صفحه رویی، پشت، کناره‌ها و دسته، برای رسیدن به مطلوب‌ترین شرایط، مراحل انبار شدن و تنظیم رطوبت را پشت سر گذاشته‌اند.

 

 ویولن دست ساز 337W اشترونال علاوه بر یک ساز حرفه‌ای، اثری هنری است که با بهره‌گیری از میراث سنتی دیرینه، با ظرافت تمام به دست استادکاران خبره خلق شده است. ویولن کوچکترین ساز زهی-آرشه‌ای است که چه به صورت جمعی در ارکسترهای بزرگ و چه به صورت تکنوازی، جایگاه بسیار مهمی در فرهنگ موسیقایی اکثر ملل جهان دارد. ویولن در اصل یکی از سازهای موسیقی کلاسیک است که بعدها نوازندگان موسیقی‌های فولکور و پاپ نیز به آن علاقه‌مند شدند. وسعت صدای ویولن حدود 4 اکتاو است و به دلیل نداشتن فرت امکان نواختن تمامی فواصل کروماتیک موسیقی غربی، فواصل موسیقی ایرانی یا هر موسیقی دیگری بر روی این ساز وجود دارد.

دکمه بازگشت به بالا