گیتارIBANEZ

گیتار IBANEZ JEM JRSP

آیبانز-JEM JRSP

 

 Ibanez JEMJRSP یک نسخه پر ارزش از گیتار امضای Steve Vai است. JEM طی دهه‌ها تقریباً به نماد خود Vai تبدیل شده است و اکنون این جادو با امضای Ibanez JEMJRSP Steve Vai مقرون به صرفه‌تر از همیشه است. شما در مورد شجره نامه این گیتار، با منبت کاری آکریلیک “Tree of Life” روی دسته و البته رنگ های زنده، شکی نخواهید داشت.

 

IBANEZ JEM-JRSPپیانوهای دیجیتال ایبانز
IBANEZ JEM JRSP

مجهز به دو هامباکر اینفینیتی و یک پیکاپ تک کویل اینفینیتی، در پیکربندی بسیار محبوب و همه کاره H-S-H، با سوئیچینگ پنج جهته و با پل ترمولوی دو قفل که به شما کمک می کند تا ثبات تنظیم خود را حتی پس از خم شدن زمین در بمباران غواصی سنگین حفظ کنید. ، JEMJRSP آماده زاری است. همچنین یکی از سریع‌ترین گردن‌های Ibanez تا به امروز، Wizard III را دارد و بازی کردن بسیار لذت‌بخش است. این یک گیتار عالی با ارزش برای پول است که با در نظر گرفتن عملکرد ساخته شده است.

 

IBANEZ JEM-JRSP
IBANEZ JEM JRSP

 

اجرا پذیری بالا.

برند آیبانز یکی از سریع‌ترین نک‌های ممکن برند خود یعنی مدل Wizard III را برای گیتار آیبانز IBANEZ Steve Vai Signature JEMJRSP – Yellow استفاده کرده که نوازندگی با این گیتار الکتریک را لذت بخش می‌کند. نک فوق العاده راحت و باریک این ساز امکان اجرای آرپژهای سریع را میسر می‌کند.

دکمه بازگشت به بالا