گیتارRODRIGUEZ

گیتار-RODRIGUEZ C1MATE CADETE

گیتار-C1MATE CADETE

 

گیتار کلاسیک رودریگز مدل C1MATE، سنت دیرینه‌ی استادکاری بی عیب و نقص رودریگز، تکنیک‌های ساخت باستانی و صدایی برتر را در سازی با قیمتی باورنکردنی جمع کرده است. بدنه‌ی رزوود هندی در ترکیب با صفحه‌ی رویی سدر یکپارچه‌ی کانادایی، صدایی شگفت‌انگیز دارد. خرکی از جنس رزوود در کنار شیطانک و تیغه‌ی خرک از جنس استخوان، صدایی زنگ‌دار با کشش بالا فراهم می‌آورند. دسته از چوب ماهون ساخته شده که به دلیل سختی و استحکام بالا برای دسته بسیار مناسب است و صفحه انگشت‌گذاری از جنس رزوود هندی است، که یکی از رایج‌ترین و بهترین چوب‌ها در ساخت صفحه انگشت‌گذاری محسوب می‌شود.

 

C1MATE CADETE
C1MATE CADETE

 

 گیتار 1/2بطور معمول برای سنین حدود 8 تا 11 سال توصیه می‌شود. تاریخچه گیتارهای دست ساز اسپانیایی رودریگز به باشکوهی چوب‌هایی است که از آن‌ها ساخته می‌شوند.

 

C1MATE CADETE
C1MATE CADETE

بطور معمول گیتار کلاسیک، یک ساز آکوستیک چوبی با شش سیم از جنس پلیمری مانند نایلون است که بر روی سه تای آن‌ها (برای نت‌های بم) یک سیم فلزی ظریف به شکل فنر پیچانده می‌شود. گیتار کلاسیک به نوازنده امکان اجرای ملودی‌های پیچیده‌ای که نیاز به اجرای چند نت همزمان را دارند می‌دهد و از این رو به عنوان یک ساز سولو یا تکنوازی شناخته شده و علاوه بر موسیقی کلاسیک در دیگر سبک‌های موسیقی از جمله موسیقی پاپ نیز کاربرد زیادی یافته است.

دکمه بازگشت به بالا