ROLANDپیانو دیجیتال

پیانوROLAND RP 102

رولند Rp102

اجرایی معتبر.

هنگام انتخاب پیانو، یافتن ساز مناسب، بودجه و فضای شما ضروری است.پیانوROLAND RP-102در همه جهات ارائه می شود و عملکرد پیانوی معتبر و ویژگی های تمرین روی برد را در یک طراحی فشرده و مقرون به صرفه ترکیب می کند. از جمله یک صفحه کلید اکشن وزنی مجلل و قابل پخش – که صدا و لمس الهام‌بخشی را ارائه می‌کند که به طور مداوم از موسیقی شما در حین تکامل مهارت‌های شما پشتیبانی می‌کند. و با کابینت ساده و سه پدال یکپارچه، RP102 ظاهری را ارائه می‌کند که به خوبی در هر جایی که فضای عالی باشد، جا می‌شود.

پیانوROLAND RP-102ROLAND RP 102
ROLAND RP 102

زیبایی استثنایی.

به لطف قابلیت‌های پیشرفته‌اش، RP102 به‌طور یکپارچه با سبک زندگی مدرن شما ترکیب می‌شود. هرگز نیاز به تنظیم یا تعمیر و نگهداری منظم ندارد و شامل فناوری Bluetooth® داخلی برای اتصال با تلفن هوشمند یا تبلت برای لذت بردن فوری و یادگیری پیشرفته است. با جفت کردن بی‌سیم پیانو با برنامه رایگان Piano Partner 2 Roland، می‌توانید نت‌های موسیقی دیجیتال را مشاهده کنید، با ریتم‌های پشتیبان تعامل داشته باشید و به ویژگی‌های مختلفی که از پنل در دسترس نیستند دسترسی داشته باشید. RP102 یک پیانوی استثنایی است که آماده است برای سالهای آینده لذت موسیقی را به ارمغان بیاورد.

 

 

پیانوROLAND RP-102پیانو دیجیتالROLAND RP 102
ROLAND RP 102

سرگرم شوید.

برنامه رایگان Piano Partner 2 Roland برای دستگاه های تلفن همراه iOS و Android همراه عالی برای RP102 است. از طریق اتصال بی سیم بلوتوث، نماد دیجیتالی آهنگ های داخلی پیانو را بر روی صفحه نمایش دستگاه شما نشان می دهد و حتی صفحات به طور خودکار هنگام پخش آهنگ تغییر می کنند. می‌توانید با بی‌صدا کردن قسمت چپ یا راست، هر دست را به‌طور جداگانه تمرین کنید و در صورت نیاز آزادانه سرعت را تنظیم کنید. این برنامه همچنین دسترسی به ریتم های پشتیبان و بازی های فلش کارت را فراهم می کند که به شما کمک می کند تا مهارت های خود را با همراهی هوشمند و تمرین های موسیقی جذاب ایجاد کنید.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا