پیانو دیجیتالYAMAHA

پیانو YAMAHA p45

پیانو-p45

احساسبازی با یک پیانو معتبر.

P-45 دارای یک صفحه کلید استاندارد چکش درجه بندی شده (GHS) است. احساس صفحه کلید به تدریج با توجه به نوازنده تغییر می کند، به طوری که هنگام پخش قطعات باس سنگین تر و هنگام پخش قطعات سه گانه سبک تر است. پیانو همچنین دارای یک صفحه کلید با احساس طبیعی است، با کلید های سیاه و سفید که دارای یک پایان مات برای نواختن پیانو معتبر نزدیک به یک پیانو اکوستیک است.

 

بازافرینی وبازتاب واقعی یک پیانوی بزرگ.

P-45 در سنتز AWM سنتی برای ارائه صداهای پیانو واقعی بهبود یافته است. AWM یک تکنولوژی است که از ضبط دیجیتال منابع مانند سازهای واقعی استفاده می کند و به شما اجازه می دهد تا از بازتاب پیانو بزرگ در هر کجا که هستید لذت ببرید.

 

YAMAHA p45پیانوهای یاماها ساخت ژاپن
YAMAHA p45

طراحی جمع و جور و سبک برای حمل و نقل اسان فراهم می کند.

فرم باریک و شیک با عمق کمتر از 30 سانتی متر، ابزار نیاز به فضای کمی دارد و تنها در 11.5 کیلوگرم – با بلندگوی ان متصل شده است – می توان ان را به راحتی در هر نقطه از خانه خود حرکت داد و یا حتی برای عملکرد در خارج از خانه استفاده کرد.

 

YAMAHA p45پیانو های ساخت کشور ژاپن
YAMAHA p45

عملیات ساده با یک دکمه.

تنظیمات مختلف P-45 را می توان با یک دکمه تغییر داد. دکمه “GRAND PIANO / FUNCTION” را پایین نگه دارید و صفحه کلید را فشار دهید تا زنگ ها را تغییر دهید، منابع نسخه ی نمایشی را پخش کنید، مترونوم را پیکربندی کنید و….

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا