گیتارRODRIGUEZ

گیتار RODRIGUEZ CABALLERO10

رودریگز- CABALLERO10

 

 ساخت گیتار شامل صفحه رویی از جنس صنوبر یکپارچه، پشت و کناره‌هایی از جنس گردو، دسته‌ای از جنس ماهون و صفحه انگشت‌گذاری رزوود می‌شود. تمهیدات زیبایی‌شناسانه نیز شامل بایدینگ بدنه از جنس صنوبر، ماشین هد طرح مانوئل رودریگز با روکش نقره، رزت دست‌ساز چوبی و فینیش براق زیبا است. گیتارهای رودریگز سطح بالایی از کیفیت ساخت و صدا را ارائه می‌کنند که تنها از پیشنه‌ای با قدمت بیش از 100 سال تجربه در ساخت گیتار برمی‌آید. تاریخچه گیتارهای دست ساز اسپانیایی رودریگز به باشکوهی چوب‌هایی است که از آن‌ها ساخته می‌شوند.

 

گیتار RODRIGUEZ CABALLERO10گیتار های رودریگز
گیتار RODRIGUEZ CABALLERO10

مانوئل رودریگز برای حدود 15 سال در لس آنجلس ماند و به تولید گیتار برای نوازندگان حرفه‌ای، بازیگران هالیوود، مدرسان و هنرجویان مشغول بود تا سرانجام در سال 1973 به مادرید بازگشت. مانوئل رودریگز با بهره گرفتن از مرغوب‌ترین چوب‌ها و شکل دادن دستی به آن‌ها بر اساس معیارهایی دقیق، گیتارهایی متمایز و متناسب با نیازهای برجسته‌ترین هنرمندان جهان ساخته است.

 

گیتار RODRIGUEZ CABALLERO10
گیتار RODRIGUEZ CABALLERO10

 گیتار کلاسیک به نوازنده امکان اجرای ملودی‌های پیچیده‌ای که نیاز به اجرای چند نت همزمان را دارند می‌دهد و از این رو به عنوان یک ساز سولو یا تکنوازی شناخته شده و علاوه بر موسیقی کلاسیک در دیگر سبک‌های موسیقی از جمله موسیقی پاپ نیز کاربرد زیادی یافته است.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا