پیانو دیجیتالYAMAHA

پیانو YAMAHA CLP725

پیانو-CLP725

صفحه کلید GrandTouch-S™.

اخرین عمل صفحه کلید یاماها دارای طیف گسترده ای از پویایی و پاسخ وفادارانه به هر ظرافت لمسی است که طیف گسترده ای از تن – از ظریف تا جسورانه – را در نوک انگشتان پیانیست قرار می دهد. چکش های پیانوی بزرگ بسیار سازگار، پاسخ دلپذیری را که هنگام ضربه چکش ها به رشته ها احساس می شود، تکرار می کنند و کنترل دقیق تن را امکان پذیر می کنند.کلید های سفید مصنوعی عاج بسیار منحصر به فرد و کلید های سیاه و سفید ابنوس مصنوعی از لغزش حتی در طول بازی طولانی جلوگیری می کنند و درستمانند یک پیانو بزرگ احساس میشود.

 

YAMAHA CLP725پیانو های یاماها
YAMAHA CLP725

جذابیت سری CLP.

سری CLP پیانوهای دیجیتال با استفاده از تکنولوژی پیشرفته برای بازسازی تجربه اجرای یک پیانو بزرگ، به پیانیست اجازه می دهد تا کلیدها را با تغییرات بسیاری از سرعت و عمق برای رسیدن به تنوع نامحدود در تن و ایجاد اجرای منحصر به فرد شخصی. با قابلیت های بیانگر نزدیک شدن به یک پیانوی بزرگ، سری CLP مطمئنا نواختن پیانو را بسیار لذت بخش تر از همیشه می کند.

 

YAMAHA CLP725پیانو های سری CLP
YAMAHA CLP725

لذت بردن از پیانو بیشتر با پیانیست هوشمند.

پیا نیست هوشمند یک برنامه اختصاصی است که یک رابط گرافیکی زیبا و انواع ویژگی های باور نکردنی به پیانو دیجیتال Yamaha میدهد.عملکرد MIDI بلوتوث به شمااین امکان رامی دهد به صورت بی سیم به برنامه Smart Pianist متصل شوید.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا