گیتارRAIMUNDO

گیتار RAMUNDO 123C

گیتار-ریموندو123C

 

گیتار کلاسیک ریموندو 123 یکی از انواع گیتارهای برند ریموندو است که به زیبایی می‌نوازد.اگر شما هم به دنبال گیتاری کاملا دست ساز و با کیفیت عالی هستید، گیتار کلاسیک ریموندو 123 گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود.هر گیتار Raimundo با استفاده از یک سیستم چند صد ساله استاندارد اسپانیا ساخته شده است.در این روش قسمتی از گردن گیتار ریموندو 123 Raimundo به هنگام ساخت در داخل بدنه باقی می‌ماند و باعث ایجاد «Spanish heel» می‌شود.

 

 

 

RAMUNDO 123Cگیتار های ریموندو گستار دست ساز اسپانیا
RAMUNDO 123C

گیتار ریموندو 123 یک گیتار عالی برای نوازندگانی است که قصد دارند به صورت حرفه‌ای به یادگیری هنر نوازندگی با گیتار بپردازند.از مهم‌ترین خصوصیات این ساز، تمرکز بر کیفیت چوب‌های استفاده شده در بدنه گیتار و جنس سیم‌های به کار رفته در آن است که باعث افزایش قدرت صدای تولیدی از گیتار می‌شود.بنابراین اگر شما هم به دنبال گیتاری مناسب هستید، خرید گیتار ریموندو 123 را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

 

 

RAMUNDO 123Cگیتار های دست ساز اسپانیا یکی از برترین برند های دست ساز گیتار
RAMUNDO 123C

اشتباه نیست اگر بگوییم مهم‌ترین گیتار هر نوازنده‌ی موفق اولین گیتار او بوده است. البته لزومی ندارد شما برای تبدیل شدن به یک گیتاریست بزرگ در اولین قدم هزینه‌ای نجومی پرداخت کنید. چرا که مدل ۱۲۳ از سری گیتارهای کلاسیک استودیوی ریموندو اکشن عالی، تاچ خوب و صدای متعادل یک گیتار اسپانیایی اصیل را با قیمتی مناسب در اختیار شما می‌گذارد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا