ویولن و دیگر سازهای زهیSTRUNAL

کنتر باس STRUNAL 50/4H

اشترونال-50/4H

 

اشترونال 50/4Hیک کنترباس حرفه ای از سازنده چک Strunal است که با بالاترین کیفیت صدا و راحتی نواختن در ذهن طراحی شده است. اندازه کنترباس 3/4 است که آن را به یک ساز ایده آل برای نوازندگان مبتدی و متوسط ​​تبدیل می کند.

 

کنتر باس STRUNAL 50/4H
کنتر باس STRUNAL 50/4H

بدنه چوبی آن از چوب خاکستر مرغوب ساخته شده است که رزونانس عالی و صدای استثنایی را تضمین می کند. این کنترباس سال ها به دلیل مقاومت در برابر شرایط جوی و آسیب، یکی از مطلوب ترین ابزار در کلاس مبتدی به حساب می آمد. Strunal Talent Lucca 50/4 H مجهز به سیم های کولار ایتالیایی است که کیفیت و دوام بهتر صدا را تضمین می کند. این ساز برای نوازندگانی است که به دقت، راحتی و طراحی شیک اهمیت می دهند.

 

کنتر باس STRUNAL 50/4Hکنتر باس مدل اشترونال
کنتر باس STRUNAL 50/4H

این کنترباس همچنین دارای گردن و تکیه گاه کاملاً متعادلی است که نواختن ارگونومیک و فشار کمتری به دستان نوازنده را تضمین می کند. بدنه کنترباس با لکه مشکی کلاسیک به پایان رسیده است که ظاهری زیبا و ظریف به آن بخشیده است. به طور خلاصه، Strunal 50/4 H یک ساز بی نظیر و عالی است که بالاترین کیفیت صدا، راحتی نواختن و طراحی شیک را ارائه می دهد. این گزینه عالی برای هر کسی است که به دنبال یک کنترباس با کیفیت بالا است که هم روی صحنه و هم در استودیو عالی باشد.

دکمه بازگشت به بالا